tisdag 8 september 2009

Hat...

Jag har trott att jag inte kan hata en annan människa..
Men det gör jag..

Det finns EN människa som jag hatar.. HATAR!!!

Han har, enligt mig, förstört inte bara mitt liv, utan även mina syskons liv, främst lillasysters..
Han orsakade att mamma hamnade där hon hamnade..
HAN är orsaken till att mamma inte lever idag.. På ett eller ett annat sätt.

Han har dessutom förstört för sååå många andra, men själv går han ostraffad.. Genom ALLT!
Han kan köra onykter och bli tagen, han kan hota folk med gevär, mm mm mm
Men klarar sig från ALLT!

Var är den rättvisan? Varför är det så?
Hur kan HAN få leva och mamma vara död?

Han är den mest själviska, elaka, manipulativa, falska, äckliga, dumma och otrevliga människa jag vet av..

HUR kan han få leva och mamma vara död???!!!

1 kommentar:

  1. Det låter som att obduktionen är klar. Är det nån läkare som inte gjort sitt jobb... Ta hand om er

    SvaraRadera