söndag 21 mars 2010

Uppdatering på G

Ännu en söndag, dessa helger liksom bara springer iväg!
Sitter just nu o e ganska trött, efter en dag ute i solen o friska luften.
Väntar på maten som sprakar på spisen. Älgkött o pommes.. mmmm
Vi har lyckats köra sönder pulkan idag.. Är det någon det ska hända för, då är det vi.. Vi höll på att köra fast i vattnet på sjön, så gubben gasa på och troligtvis en kraftig iskant, gjorde så underredet på pulkan vek sig.. Bajs!
Men vi hade ju roligt fram til dess i alla fall.
Syrran lägger kanske upp bilder på din blogg sen.
Moas blogg finns här.

Igår var jag till lycksele. Vi var på en lansering av sommarkatalogen och info om de nya produkterna samt lotteri o annat. SÅ SKOJ!!!
Jag trivs verkligen med att jobba som oberoende konsult för Partylite!
Jag fullkomligt älskar produkterna..
Nu i sommar finns en doft som heter bananblad.. Mmmm säger jag bara.
DEN vill jag ha!
Är det nån utav er som är nyfiken på dessa produkter, så kontakta gärna mig så kommer jag som ett skållat troll o håller en visning!

Nu ska ja duka på bordet o göra en vitkålssallad.. mmmm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar