lördag 13 mars 2010

Dikanäs!

Sitter HEMMA och väntar på att det ska bli lite varmare ute, så vi vågar oss ut. Inte för att det är svinkallt utan för att Tim har sån hosta och besvärligt med luftrören. Ju kallare luften är, desto jobbigare är det.. Så vi väntar på att solen ska utföra sitt jobb.
Det är förresten helt underbart väder ute! Strålande sol från en klarblå himmel!

Ska susa ner på affären och hitta en present till pappa. Pappa fyller år nästa helg och då kommer ja att vara i lycksele på en träff med Partylite.
Jag vet vad jag ska köpa, frågan är bara om de har en sån..
Sen har jag mer presenter hemma i Lom.. Som ja glömde när jag åkte hit igår..
De får skickas med posten eller så skickar jag dem med jobbets lastbil på fredag.

Natten har varit jobbig. Lilleman är sjuk och har hög feber och hosta. Klart påverkad av sin astma tyvärr..
Så vi puffar för fullt och hoppas på att det ger med sig.
Funderade en sväng igår, när termometern visade 40 grader - igen, om vi var tvungna att åka ner på sjukan.
Men vi har härdat ut i natt och nu sitter han vid andra datorn och spelar bolibompa.
Hostan ger sig inte, och feber har han, än om i minskad form just nu..

Nu ska jag lägga in mer i spisen! VEDspisen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar