tisdag 9 mars 2010

Åh se skönt!

Jag har träningsvärk! Yippie!
Jag testade mina skidor en sväng igår igen.
Ett par kilometer blev det och bakhalt NANTING!! Blev till att försöka staka mkt och skejta däremellan. Måste på affärn o inhandla mer valla idag.
Men harre se skönt ändå. Hoppas på att kunna ta mig ut varje dag, men.. jag vet ju hur svårt det brukar vara.. Men hoppas i alla fall!

Ev så åker vi till Dikanäs på lördag, eller fredag kväll..
Beror på om jag hittar någon som vill mata katterna, kaninerna o hönsera.
Gubben åker på skotersafari med jobbet och syrran åker till kompisarna i åsele.

Men vi måste vara hemma på söndag innan kl 16, för då ska lillan på BIO!
Prinsessan o grodan. Som hon har längtat.. :)

Ja hade tänk få nån tid att lägga upp lite bilder, men jag får se hur det går.. Vi har en dator för lite där hemma numera då en har pajat, så oftast är min upptagen..

Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar