tisdag 17 november 2009

Vilhelmina Kommun

Alltså, denna kommun vi bor i är fantastisk..

Jag kan inte låta bli att bli upprörd i dag igen.
Jag har ju hört rykten att vår gymnasieskola är hotad, huruvida det är sant eller inte kan jag tyvärr inte säga.
Tydligen beror det mkt på att vi har för lite sökande. Okej...
VARFÖR är det för lite sökande då?
Kan något utav det bero på att de la ner elevhemmet?
Kan det bero på att de lägger ner program som Vilhelmina varit känd för? Ex jakt o fiske..

Jag tycker att de styrande i vår kommun har tänkt fel.. Jättefel...
Men det är ju min åsikt. DU kanske är av någon annan?

OM gymnasieskolan skulle läggas ner så är det spiken i kistan på Vilhelmina Kommun.
Jag har sagt det förut o säger det igen.

BARNEN är vår FRAMTID!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar