onsdag 18 november 2009

Tatuera mig..

Jag vill tatuera mig.. Jo det vill jag visst! :P

Problemet är bara att jag inte har någon aning om vad..
Jag skulle vilja har något som symboliserar mina barn, och min mamma.
Har funderat på något med stjärnor, eller jag vet inte..

Måste nog surfa runt lite i kväll o kolla o se om jag får några ideer.

Fick plötslig inspiration nu när jag va in på en kompis blogg, hon har nyss tatuerat sig..
Sååå snyggt! Kolla själva! Camilla heter hon.

Nu, fraktsedlar i massor...

3 kommentarer:

  1. Jag gjorde min första för några år sedan och är supernöjd! Nu vill jag ha några till... det är det enda problemet :P Har många idee´r men vet inte riktigt vart jag ska sätta dom :)
    Tycker du ska göra en , men tänk noga ut Vad det är och Var den sitter, du ska ju ha den resten av livet! Kram på dig :D

    SvaraRadera
  2. Syster yster fia har ju tatuerat sig ett par gånger. Hon ritade sina motiv själv. Blev skit snyggt. Helst en tribalaktig ranka som går uppefter ryggraden. Vad jag minns var ju även du konstnärlig av dig. Ta ett block och skissa på figurer som kommer när du tänker på mamma och barna. Och alldeles unikt blir det ju då med. Själv tackar jag min lyckliga stjärna att jag aldrig kom mig för. Det skulle ju ha sett helt sjukt ut som jag har töjt ut skinnet flera gånger! Men, vem vet. Nån dag kanske jag också kommer mig för!

    SvaraRadera
  3. Är du sugen så slå till, är såå nöjd med min och det är ju ett motiv som jag aldrig kommer att ångra. Men tänk noga på vad du vill ha och var du vill ha den. Jag ändrade plats dagen innan och är så glad för att jag gjorde det. Go for it! :)

    SvaraRadera