tisdag 17 november 2009

Klockan är 6.12 och aaaaallt är lugnt

Gomorron!
Inte varje dag man sitter vid bloggen kl 6 på morgonen..
Idag gör jag dock det.
Det blev lite ändringar på gubbens jobb så han ska jobba kväll i kväll, så jag har skjutsat syrran till bussen och börjar jobba nu i stället.
Det ska säkert funka det oxå. Känns lite mysko att vara på jobbet före cheferna dock. ;)

Regnar i dag med, glashalt på vissa stället och plaskblött på andra och däremellan är det barmark.
Knepigt. Ska vi ha sådana vintrar nu framöver?

Tittade på almanackan i morse, herreguuuuud! Det är ju 1:a advent nästa helg...
Tror minsann att vi måste planera in vår julkortstillvekning snart, eller hur Pilla?? :D

Sen ska vi göra en bakdag, då vi bakar tillsammans med barnen. Baka pepparkakor o annat skojigt. Nu är det packat på helgerna framöver fram till jul. Jippie!!

Åh nu är det bäst att jag lägger på ett kol om jag ska hinna nåt innan jag somnar till.. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar