fredag 13 januari 2012

Jaha..

Så där ja, så har årets första arbetsvecka snart passerat..
En vecka som faktiskt har känts riktigt bra!
Det går bra att jobba, jag känner mig motiverad och fokuserad.
En trevlig omväxling!

Det såg då ut som att det skulle bli bra väder i helgen så vi får ut o åka på våra skidspår igen! O Skotta snö och kanske göra en koja..
Gubben ska följa grannen o hämta en skoter på lördag, o lillan ska på övernattningskalas, så jag o lilleman får mysa en stund för oss själva! Jag tror minsann vi ska lyxa på och spela lite TV-spel då.. SUPER MARIO! ;)

Jag måste passa på att skryta på min vän som gett sig tusan på att gå ner i vikt och har börjat med "Dukan dieten". Denna vännen är en vanligtvis väldigt sockertörstande tjej, så hon gör det kanonbra! En vecka snart och UTAN att fuska en gång!
Bra jobbat!!

Nä men nu lär ja ju ha fikat klart. Tillbaka till bokslutsbestyren!

Pöss på ji!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar