fredag 30 december 2011

Ett nytt år!

Tänk, nu börjar snart ett nytt år IGEN..

Vart tar åren vägen??

Jag hoppas att detta nya år bjuder på en massa trevligheter till skillnad mot förra året, och året innan och.. Asch, skit i det, det är passerat! :)

I sommar hoppas jag att gubben är bättre så att vi kan åka ut med husvagnen på en längre sväng runt i sverige.
Jag skulle vilja åka riktigt långt bort faktiskt, längre än till Åsele! ;)

Påsk hoppas jag blir bättre än i fjol, så vi kan spendera en tid uppe på fjället och grilla korv och klämmackor. Mums!

Jag hoppas oxå att komma igång med löpningen igen och utnyttja de fina vägarna som finns i närheten.
Jag önskar oxå att det finns mer inspiration för att fotografera.
O så vill jag gå en buggkurs..

Ja som sagt, hoppas det nya året bjuder på en del trevligheter!

Kram på er och GOTT NYTT ÅR!!

1 kommentar:

  1. Jag hoppas också att du får ett bra år! Örebro ligger längre bort än Åsele ;) Kram

    SvaraRadera