torsdag 17 februari 2011

VAB

Jaha då var vi hemma sjuka igen..
E fick magsjuka i går natt, så hon o jag har sovit nere i tv-rummet.
Hon på en madrass o jag på soffan.
Det är så skönt att barnen blir större, i alla fall när de är sjuka, för hon är så duktig på att sköta allt själv.. Jag minns med fasa när de var små o man fick liksom ligga på helspänn för att hinna parera när det kom.

E låg mest hela dagen och jag o T har försökt hålla oss lugna o inte störa allt för mkt.
Det suraste i hela kråksången är att vi hade ju tänkt åka hem till pappsen i helgen, men hur bra gick det dåååå????
Ja ja vi får ta det i mars i stället då.
Nästa helg är det nämligen lydnadstävling på Villis så då ska jag "jobba" lite.
Men det brukar vara riktigt trevligt! Trevliga människor o gosiga hundar! :)

Jag messade min vän P om hon kunde vara vänlig o komma med en Amibeskrivning, och naturligtvis gjorde hon det!
Kom o hängde en påse på dörren o gick igen. (Här vill vi inte skicka smitta vidare!!)
Så nu är det en Amigurumi på G! E har beställt en blå mus..
Ska ta en bild sen så får ni se hur min frankenami blir. :D

Jag skickar en tanke vidare till min svåger idag oxå, som ligger på operationsbordet..
Sen mååååste jag väl skicka ett Grattis till en annan svåger som fyller år i dag! Grattis grattis på dig!

Sånt här kan vi pyssla med om vi har tråkigt.. ;)

1 kommentar:

  1. hehe.. det är väll det grannar e till för.
    Ska se om jag får min ami färdig idag =P

    SvaraRadera