lördag 19 februari 2011

Kallt som grisen!

Idag är det -30 IGEN!!! Känns som att det är en ny istid på G..
Smått less på detta faktiskt..
Känns bra då man ser att de har +17 i Cypern!
Hoppas det hinner bli ännu varmare tills vi kommer. ;)
Här kommer en länk till "vårt" hotell, där vi ska husera i en vecka.
http://www.fritidsresor.se/resa/cypern/fig-tree-bay/blue-village--nausicaa-beach/?season=sommar-2011

Verkar uuuunderbart!! Eller jag tror det har nästan kunnat vara var som helst bara det är någon annanstans än hemma..
Måste få komma iväg o vila tankar o ladda batterierna..
Det har varit mkt tuffa månader på sistone. Tänk.. snart är det 2 år sen mamma gick bort..
Men ändå så kan jag tänka: Åh det ska jag ringa mamma o tala om! .... :(

Jag skulle ju ta kort på min frankenami, men syster har snott kameran i helgen. Så jag får fota sen, då kanske musen har förökat sig dessutom..
Jag började med en ny igår kväll. Ett vitt huvud skulle det bli, och jag tog garnnystanet o körde igång..
I morse, i ljuset så är mitt garn inte vitt, det är ljusgult! Morr..
Bara att börja om.. ;)

Skulle skriva ut en beskrivning hos svärmor i går kväll oxå, men hon har virus fulla datorn, så det sket sig..

Nu tillbaka till tekoppen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar