måndag 7 februari 2011

Ny vecka!

Jahapp då var det en ny vecka igen!
Swosch sa det så var helgen slut.
Det är ju lite så när det är fullt upp, då springer tiden i väg.
Den här veckan verkar än så länge ganska lugn.
Skidor/Judo/Fotboll på måndag och Årsmöte på torsdag.
Hur jag ska lösa det får vi se, för jag måste försöka fixa barnvakt..
Gubben jobbar ju kväll..
Sen är det ju allt det vanliga, tvätt, städ och denna J'''a maten..
Jo den är inge skoj på veckan. Om jag fått mer hjälp med den kanske den skulle vara liiite roligare, men som det är nu äre inge skoj.
Jag kan lika gärna äta ett piller som gör att jag är mätt o nöjd.

Lillemans doktor ringde i dag, hon är så supergullig och underbar!
Vi pratade om lillemans medicinering o hur han mår. Sen ska vi få åka o hälsa på henne om tre månader igen. Det är så roligt för de bryr sig verkligen om hur det går och hur han mår!
Så nu har vi ännu mer medicininformation!
Nu snart ut med hundarna o ev fota lite, för det ser fint ut ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar