söndag 6 februari 2011

Jag heter Rulle -Full Rulle! :)

Det blev ännu en dag med fullt upp igår.
Först drog vi oss lite, ända till kl 7.
Sen fixade vi fika och smaskade i oss!
Kollade med grannen om hästarna var ute, o det var de, men det var inte mockat än, så jag klädde på mig o lillan o körde upp till hästarna för att skotta skit.
Lillan fixade hö o jag mockade så det stod härliga till.
Sen hem o laga lunch, o därefter så ramlade det in bekanta till höger o vänster..
Lillan fick hit en kompis som skulle sova över så de härjade vilt till kl 22.30 igår kväll..
Jag bjöd dessutom in grannarna på middag - Tacos! Gött o trevligt! Synd att det blir så sällan. Men vi får väl ändra på det! ;)
Senare under kvällen åkte jag upp o tog in pållarna och utfodrade dem.
Idag ska vi till Skansholm o fira svägerskan Linda. Hon fyller väl typ 30 nånting.. ;)
Avslöja inte en dams ålder..

Men först ska jag ut o skotta lite snö o ev pyssla med hästarna, det beror på tid o så.
En bild på sonen, som i etre somnade i garderoben.. ;)

1 kommentar:

  1. mmm det ska vi helt klart ändra på=) Bara jag får huset åter =P
    Tack för en supertrevlig kväll, lillan somnade på sekunden hon druckit vällingen.

    =) Kramen på värdens underbaraste granne

    SvaraRadera