tisdag 1 februari 2011

Ännu en dag..

Undrar vad denna dagen ska bjuda på då?
Jag hade en liten ljusglimt igår em. i alla fall!
Jag hann ut på mina skidor en sväng! jag lämnade av syrran på fotbollen och lillan på judon, och sen åkte jag till skidstadion och kastade på mig pjuxen och skidorna..
Och vilken skillnad mot för förra gången! Det var INGA problem att ta mig runt min lilla slinga, det kändes så pass bra att jag har nog kunnat åka ett varv till, men jag har fortfarande förkylningen i kroppen och vill inte dra fram den igen..
Sen är ju tanken att jag ska öka i små steg för att inte ta bort det roliga i det hela!

Men frihetskänslan som infann sig när jag skidade runt var fantastisk! Hoppas nu jag kan få vara frisk så jag kan skida varje vecka.

I kväll ska jag väl försöka ringa fritidsresor o kolla på alternativ till vår resa. Men det finns tyvärr inte så många alternativ, då vi är lite begränsad i när vi kan åka..

Jag vet nu i alla fall att vi kan omboka vår resa nästan utan kostnad, bara vi gör det inom två dgr..
Så då är det bara att börja leta igen.. :(
Tråkigt nog så vill jag ju till Egypten, det verkar ju så underbart med havet där..
Men inte värt att riskera liv o lem. O vem vet, om tio år till kanske vi har sparat nog med pengar så vi kan åka igen, o då kanske det är lugnare där. Kanske..
Jag förstår varför de protesterar, Absolut! Men hade de inte kunnat vänta tills vi hade varit där!! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar