tisdag 19 januari 2010

Tisdag 19/1

Idag är det tisdag, och syster har började sin andra vecka på nya skolan i går.
Det verkar ändå gå ganska bra, hon har hittat några hon kan umgås med.

I går kväll hade jag besök av den ev nya kassören på klubben. Trevligt!
Jag försökte visa lite om hur sakerna ser ut och sen får vi nog träffas och gå igenom mera när årsmötet varit och vi har fått alla papper i ordning.

Det är planerat att vi ska ha "uppvisning" på WWW.
Det hoppas jag ska gå bra.
Några ska visa vad deras hundar kan och vad vi kan göra inom klubben.

Själv har jag hamnat i en trötthets svacka.. Funderar på att dricka Chi-san igen.
Det hjälpte ju sist.

Nu åter till sammanställningar och övrigt bokslutsarbete!

1 kommentar:

  1. tack för tipset, jag kanske måste prova det då! :) kram

    SvaraRadera