fredag 8 januari 2010

2010-01-08

Supersvårt att skriva 2010..

Jag borde egentligen skriva något riktigt intelligent o genomtänkt.. Men nnäääääää! :D

I går kväll var vi till Sofia o käka tårta och umgicks. Lika trevligt som vanligt!

Sen gnekade o gnakade vi hemåt och försökte få barnen i säng.
O det är inte lätt längre ska jag säga.. ;)
Gruvar mig för att börja vardagen för barnen nästa vecka.
De har ju ÄNTLIGEN börjat sova längre än till kl 5-6 på morgonen, de kan sova ända till kl 7!
O när vi ska upp o på skola o jobb så kan de inte sova längre än till kl 6.30, om vi ska hinna..
Ja ja, det ordnar sig nog. De lär vara trött de första dagarna, men sen är de nog tillbaka till gamla gängor.

Nästa vecka så börjar allt köra på igen..
Måndag kväll så är det två möten på raken i bhk regi.
Torsdag så är det ljusparty.. ;)
Veckan därpå så är det möte med hundklubben igen, sista styrelsemötet inför Årsmötet.
Sen är det Årsmöte med BHK den 3/2.

Sen är jag fri från styrelsearbete i BHK för åtminstone 1 år framåt!
Det känns skönt. Ta en vilopaus, INNAN jag känner att det blir en plåga att vara med där.
Sen hoppas jag att kunna komma tillbaka med nya friska krafter framöver.

Syster börjar skolan på måndag här i Vilhelmina oxå.
Hon längtar INTE kan jag ju säga..
O jag kan förstå henne.. Allt hon har gått igenom redan nu och sen behöva byta skola IGEN..
Men jag vet att det kommer att bli bra i slutändan för henne oxå.

Men nu måste jag ut o byta propp igen.. De flyger titt som tätt i dag..

1 kommentar:

  1. Alltid lika tänkvärt att titta in på din blogg, /Lillian

    Titta gärna in här http://minnalie.blogg.se/
    Din lilla tremännings blogg.

    SvaraRadera