tisdag 5 januari 2010

Fy skäms på mig!

Nu äääär det länge sen jag har uppdaterat bloggen.. Fy mig!
Vad har hänt då?

Julen har passerat.. Den spenderade vi hos svärmor i Staburnäs och det var lika trevligt som vanligt. Tack alla inblandade för det! ;)
ALLA barnen fick mkt julklappar, och jag tror nog att de är ganska nöjda.
Mer över vissa klappar och mindre över andra klappar..

Själv känner jag mig nöjd. Utan att vara elak med någon så måste jag nog säga att bästa klappen är den jag köpte till mig själv. Super Mario Bros! Som att få bli barn på nytt.. Just vad jag behöver!

Sen har vi hunnit till Boliden och Skellefteå på mellandagsrea. Allt för många pengar spenderades där.. Men en väl behövt avbrott!
Sen på vägen hem så passerade vi Knaften och köpte en ny bil.
En vw Sharan. -99. Samma grönfärg som Audin. He he.
Vi hade växt ur Audin tyvärr..

Nytt år! Nyåret spenderades i fjället hos pappa och bröderna. ALLTID lika najs!
Detta året MÅSTE bli bättre än fjolåret!

Detta året ska jag vila ifrån hundklubben, åtminstone som styrelserepresentant.
Kommer naturligtvis att finnas på tävlingar och kurser!
Men jag måste prioritera lite annorlunda..
Jag ska börja sälja Partylites ljus.
Börjar den 14 Januari hemma hos mig, kl 19.00.
Alla som vill får komma, hör bara av er innan så ja vet hur mkt jag ska baka... ;)

Nu tillbaka på jobbet. Och känslan är att jag skulle vilja vara ledig ca 4 veckor till.. ;p
Nä men det är bra med vardag igen.
Halvdag i dag och ledig i morgon så det ska nog gå bra!

Nu på pappershögen igen... Den SKA bort! Bokslut snart...

1 kommentar:

  1. Hmmm köpte ni möjligen sharanen från Lycksele???? Vi var nummer två på den o när jag kontaktade de på kvällen var den såld. Ironiskt... Vi har letat en halvår efter en sharan men jag är alltid nummer 2.... Hoppas ni kommer att trivas med den!

    SvaraRadera