fredag 15 januari 2010

Dags igen!

Idag är det fredag igen! Yihooo!
Helg! Det bästa jag vet!
Äta gott och må gott!
Hade ju en plan om att bjuda grannarna på middag nån helg, få se när jag kan få till det..
Inte i helgen tror jag, vi är alldeles för trötta.. ;)

Ljusparty i går kväll. Lika trevligt som vanligt.
Go fika OCH trevliga människor, kan nästan inte bli bättre.
Så nu är det då tänkt att jag ska börja sälja ljus på ljuspartyn. Spännande..
Är det någon som är sugen på ett party, så kontakta mig så ordnar vi det!
Det är ju perfekt "ljustid" nu, mörkt OCH kallt. :)
Och värdinneförmånerna under Januari är otroligt bra!
Så slå till!

Jobbet: Ja här stretar jag vidare med alla sammanställningar som ska göras nu när det är nytt år.
Lite jobbigt att jobba i två år samtidigt. Både fjolåret och nutid.. Tjorvigt emellanåt, men blir bra i slutändan. Men jag är rädd att det är mkt göra innan allt är klart.
Sen har jag ju varit lite "frånvarande" i huvudet sedan mamma gick bort, så risken finns att det är nå galet nånstans oxå..

I helgen, ja vad ska vi hitta på i helgen då? Emilia kom med förslaget om att åka på badhuset i morgon, och det tycker jag va en bra ide, sen om jag får nån med mig var frågan.. Jag åker inte ensam med Lilleman o Emilia. Ingen av dem är ju van än..
MÅSTE ta mig i kragen och gå mer på badhuset! MEN det var ju det här med tiden
dårå..
Lilleman däremot vill -"åka morfars hus", så vi får väl se innan helgen är slut vad vi har hittat på.

3-vlig helg!


1 kommentar: