onsdag 17 februari 2010

Onsdag 17 februari

Tjolahopp så var det onsdag igen!
Har hunnit prova mina skidor en sväng, o jisses va skoj det var!
Jag åkte med ett leende på läpparna hela vägen!
Hoppas på att kunna ta med dem hem till fjället i helgen, så ja kan åka mer!
På veckorna hinner ja inte har jag tyvärr fått inse.. Innan vi har ätit mat o diskat bort så är det mörkt ute, och det är INTE roligt att åka i mörkret.
Visst, ja skulle kunna åka ner på Vilhelmina och åka på elljusspåret, men det är jag för snål för..
I stället blir det powerwalk med hundarna på dagarna. Och i solskenet är det INGA problem!

Idag ska vi till Skansen, då Ante-vante fyller år. Han bli GAAAAAAAMMAL!
Säkert ett helt år äldre än jag! ;) Det blir säkert trevligt som vanligt.
Mycket födelsedagar nu framöver..
4,9,12,16,20,29 Mars är det födelsedagar inom familjen.
Gissa om vi brukar vara less på tårta innan Mars är över?!

Handlade ingredienser igår så ja ska kunna göra cupcakes oxå, frågan är bara när.
Då `ru Pilla måste du komma o smaka!

1 kommentar:

  1. ååå.. slå en plig då dom e klara så kommer jag på språng=)

    SvaraRadera