söndag 14 februari 2010

Alla hjärtans dag!

Idag är det alla hjärtans dag, o i min tanke är det, precis som på ica reklamen..
En påhittad dag utav handlarna.

En helt underbar dag ute däremot! Solen strålar från en nääästan klarblå himmel.
Ska se om ja kan (orkar) bråka på barnen kläderna så vi kan gå ut.
Jag köpte mig nya skidor i går och bara läääängtar efter att prova dem.
Det är nog 15 år sen jag åkte skidor sist..
Jag vet att grannfrun oxå vill åka skidor så ja ska se om inte vi kan be gubbarna fixa en spårkalle så vi får "riktiga" spår att åka på. ;)
Det är väldigt billiga skidor, men bra att börja med tror jag. Pappa kommer idag med vallalådan för att grundvalla dem, sen är det bara att köra!
Lillan har ju oxå fått riktiga skidor, så, nu ska här åkas hoppas jag.

Hundklubben hade ju uppvisning igår på Wilhelmina Winter Weekend. (WWW). De var jätteduktiga.. Synd bara att jag blev försenad och missade mkt. Det gav lite sura miner och gliringar.. Men jag förstår inte varför..
Allt flöt ju på jättebra i alla fall, än fast jag inte var där.
Ja ja, det var gårdagen..

Nu på med kläderna och ut en stund innan det är dags för lunch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar