onsdag 10 februari 2010

Lite ett och annat

Igår var det ännu en fullspäckad dag.
Jag har räknat ut att jag sitter inte många minuter per dag och bara gör ingenting..
På kvällarna är det fullspäckat! Så fort jag har kommit hem så steppar jag runt och plockar o grejar med allt som ska grejas med.
Tvätt, kläder, mat eller matlådor, disk, städ, katter, hundar, hönor, kaniner..
Puh!
Men jag har absolut inga problem med att somna! Alltid nåt positivt!

Igår däremot. Då lagade gubben middag, laxfile och potatis.. Mums!
Sen spelade jag tv-spel med barnen innan jag susade ner på Vilhelmina för en träff med hundklubben inför WWW. Det kommer att bli jättebra!
Roligt att vi har sådana duktiga ekipage inom klubben!

Efter det så susade jag iväg hem till grannen och smakade på hennes fantastiska Cupcakes! Mmmmmm......... Var tvungen att äta två!
Skönt att bara få sitta still och surra ett tag, om allt och inget.

Sen åkte jag hem och plockade fram barnens kläder för idag, och packade väskorna klart. Satt tre minuter framför tv´n. Men gubben tittade på boxning, så jag gav upp.
Tog med mig protokoll och listor i sängen och fyllde i dem inför tävlingen den 28 feb.

Så allt som allt så var det en ganska bra dag igår!

1 kommentar: