tisdag 29 maj 2012

Fiiiii faen va kallt!

I dag åkte långkalsongerna på IGEN! Jag frös så in i bomben i går när jag gick prommis på lunchen, så i dag åkte de på igen! 1 grad varmt(?) var det i morse.. Hurvens.. Samma värk i dag, liksom trött i alla leder i handen och handleden. O i går va ja så trött.. Jag skäms för att erkänna det, men jag somnade på jobbet. Typ en microsekund, men ändå.. Så något är INTE bra. Men vad?? Lillebror va förbi igår kväll och det känns lika bra varje gång. Att ha någon av de sina hos sig. Någon av de som tycker om mig för den jag är. MEN! Min chef hade plockat en av sina blommor hemma och satt i en vas till mig i morse! Urgulligt tycker jag! Speciellt eftersom gårdagen va en riktig skitdag så var det väldigt välkommet med en spontanblomma! Nu måste ja fylla på telen så jag kan messa syrran om tandläkarn imorrn. Sen tillbaka till fakturorna! *gone*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar