måndag 4 juni 2012

Ännu en händelserik helg..

Tjipp så var helgen schlutt! IGEN! (BTW gillar inte det nya utseendet på bloggen..) I helgen har det som vanligt vart fullt upp. Gubbarna har fått eld i baken och håller på att slutföra bastubygget. Det gillas! Ska se om vi inte kan få inviga den i sommar! :) Lilleman tog sig ett vårdopp - med kläderna på. IGEN! Det är två år sen sist.. eller 3 kanske.. O jag hinner ju bli så vansinnigt rädd! TUR att Isak var där och va så snabbtänkt att han la sig på mage och fångade lilleman.. Isak fick bli veckans hjälte!! - Mamma, jag flaxade med armarna så jag inte for under med huvudet.. Visst va det bra?!, sa lilleman efteråt. Suck.. Denna sonen kommer att ge mig gråa hår i förtid.. Tummen - Ond! Nu har jag ätit medicin i 10 dgr och den är fortfarande ond. Bajstumme! Så nu ska jag in på röntgen på fredag morgon. Nu måste jag dricka upp teet innan det kallnar! Tjipp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar