måndag 28 maj 2012

Oj här hade det hänt grejor!

Hepp hepp! Här hade det hänt lite grejor.. Ändringar fulla sidan o mkt nytt att speja på. Morsdag igår. Blä.. Saknar mamma naturligtvis mer än andra dagar. Igår va en sån dag. Då man liksom bli extra påmind.. De skriver på FB : "Grattis mamma, o tack för att du finns.." Min finns inte! Eller jo..som lillan brukar säga, hon finns i mitt hjärta. I alla våra hjärtan. Men ändå.. Jag som brukade prata med mamma VARJE dag! Vissa dagar FLERA ggr per dag.. O så vips.. ingen gång.. Jag saknar henne så jävla mycket!!!! Jag har ingen som hon, som jag kan prata om allt med, när som helst.. Usch, nä nu sluta om henne innan jag börjar gråta. Ser inte bra ut att gråta på jobbet! Har precis tagit en kopp te o fikar lite. En liten paus från alla nuffror. Har mkt värk i dag. I dag är ingen bra dag. Värk i alla fingerleder, eller i alla leder egentligen, men genom att jag jobbar med händerna är det där de märks mest. Mycket svårt att plocka upp ett papper idag. Det ska bli spännande o se om proverna de tog i torsdags visar nåt.. På ett sätt hoppas jag nästan det, så jag kanske får veta varför jag mår som jag mår.. Värken kan kanske bero på väderomslaget, eller på lördagens bravader i Umeå. Då jag o Malin shoppade loss. Det låter åtminstone roligare! Kul hade vi, och det gör jag gärna om. :)Mkt pengar gick det oxå.. Men som Malin sa, ibland måste man få unna sig! ;) Ett hemmabiosystem följde med hem, o det har jag velat ha länge, så det är jag nöjd med! O så en massa kläder till barnen! Of course! :D O lite träningskläder till mig! Tyvärr hann jag inte in på Gå o löpkliniken, men får la lösa det på annat sätt dårå. Nu slut fikarast, nu maila en kollega i Märsta! *Gone*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar