måndag 6 april 2009

Tumme upp, tumme ner...

Hej hopp vad tiden rusar iväg!
Jag satt med matsedeln för 4 veckor framåt och konstaterade att det faktiskt inte är så långt till sommaren! (jo jag försöker vara så duktig..)
4 veckor till o då är vi inne i MAJ!
Jag o barnen var ute i fredags och spanade runt huset. På södersidan är gräset framme, så jag funderar på att sätta snödroppar och krokusar där i höst, så då poppar de upp tidigt nästa vår.. =)

Snart börjar kursande med hundarna oxå. Jag ska ha valpkurs nu i vår. Hoppas bara att det är några som vill gå kurs med mig!
Jag har redan börjat planera lite smått.. ;) Känns skoj.

Jag sökte ledigt från jobbet hela v 16 oxå. Känns bra att vara låååångledig! Och dessutom vara hemma hos pappa. Vi har bara lite bryderier hur vi ska göra med katten. Jag skulle vilja ta honom med mig, men kattskrället som bor hos pappa gillar inte min kissemoj.. :(
Han ska bara slåss...
Jag skulle vilja ha den där husvagnen vi inte har. Då har vi kunnat bo i den med katten.
Ja ja.. det är ju inte än, så jag ska känna efter ett par dagar till. Men mest lutar det åt att han följer med och vi bara behöver "leja" för hönsera och kaninerna.

Nu ska jag kämpa på med räkningar, löner och moms så jag kan vara ledig med gott samvete sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar