lördag 4 april 2009

En dag senare

Det blev en dag senare än beräknat. Men än en gång har jag haft annat för mig.
Alltid lika roligt!
Ska snart klä barnen o gå ut i SKITvädret en stund. Bara för att få luftombyte..

Valp ja.. Verkar inte som att jag ska ha någon valp just nu. Få se till hösten om det lyckas bättre på den parningen då. Jag har ju bestämt mig för att jag ska ha en TREFÄRGAD sheltie och då blir det en trefärgad sheltie.. Än om det innebär om jag måste vänta.
Fast jag måste erkänna att jag har kolla lite på en annan ras oxå..

Nu var jag in på sssk och kollade på valphävisning OCH det finns trf tikar. MEN från kennlar som inte jag vill köpa från. Av olika anledningar.

Snön, jag undrar om den finns kvar till påsk? Det är varmt dygnet runt nästan.. Aj aj aj..
Men vi får väl mysa hemma då om vi inte tar oss upp på fjället.

Men NU ska jag o barnen ut en sväng.

Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar