måndag 27 april 2009

Måndag!

Jaha.. rubriken sa liksom allt. Det är Måndag.
Dvs ännu en arbetsvecka. Men denna vecka jobbar i alla fall gubben dag, så vi hinner kanske göra något hemma denna vecka.
SKA göra ett stort förråd i källaren för allt rat som ska sparas för framtiden..
Tänk om jag var så rik att jag kände att jag kunde kasta allt o bara köpa nytt eftersom i stället.
Men nej.. dit lär jag väl inte komma under min livstid.

Kroppen min säger ifrån fortfarande. Alla stora leder är liksom orkeslösa. Domnar bort, somnar liksom. Svårt att förklara, men det känns inte bra.
Ska förhoppningsvis in på sjukan under veckan o ta en MASSA prover för att se
om jag har nåt fel eller om allt bara är inbillning.
Men med min tur, eller vad jag ska kalla det, så lär väl allt ha gått över innan jag får veta vad det har varit för fel..
Lördag kändes ju toppen. Söndag.. så där, inte allra jävligast. I morse.. nja..
Inte som torsdag, men inte bra.

Men men, det lär väl gå över det med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar