tisdag 24 augusti 2010

Tisdag 24 augusti

Så där ja, nu var vardagen verkligen tillbaka.
Skolorna har börjat, vi jobbar som vanligt.
Fotbollen är igång och snart börjar övriga träningar oxå.

Lillan verkligen gillar att börja förskolan! Hon trivs!
Idag skulle de ha utedag. I regnet o rusket..
Lilleman är väl inte helt med på att inte syrran är på hans skola längre..
Men det kommer att gå bra det oxå. (hör ni att jag försöker övertala mig själv..)
På fredag så ska jag o lilleman ha mysdag tillsammans. Medans storasyster är på skolan. Synd att inte badet är öppet den tiden på dygnet..
Sen på fredageftermiddag/kväll åker jag o syster till skellefteå, för att shoppa och umgås. Ska bli toppen!
För snart börjar älgjakten och då äre kört med att åka bort på helgerna..
Men det blir goomatn i frysen!

Partylite har nya kataloger, som jag väntar på. Nya dofter och nya grejor till jul och höst. Roligt!!
Hoppas på många visningar!!

Sista svängen med husvagnen för i år är gjord oxå, så nu ska vi vinterparkera den.
Längtar redan till nästa år och nya turer med den!

Nu ska jag ta tag i alla fraktsedlar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar