onsdag 4 augusti 2010

Tadaaaa!

Tjolahej tjolahopp så var det på plats!
Nu har jag nytt fönster och brädfodring på huset!
Det blir så himlarns fint.
Måste ut o fota lite innan det är helt klart.
Gubbarna var klara vid halv två i natt..
Stackarna, men de har gjort det så bra!

Idag har vi handlat färg och lite annats krafs som behövs för att det ska bli RIKTIGT klart.. Sånt som tar tid och är jobbigt att hålla på med. Blä!
Men när det är gjort så kommer det att bli så bra!

Vi åkte förbi svägerskans hus idag o kollade in deras husbil dom de har köpt.
Roligt, då kanske vi kan följas någon helg nästa sommar o campa någonstans. :)
Jag vill åka neröver nästa år.. Typ Gotland, eller Dalarna eller nåt annat.
Bara det är hemifrån!

Sen hoppas jag att ljusförsäljningen o ljuspartyna kommer igång snart.
Jag längtar efter att åka på ljuspartyn igen!
För nu är det mörk o murrigt på kvällarna, hösten är snart här..

Fast hösten har absolut sin charm oxå. Mörkret är inte bara till ondo!

Så är det någon som känner sig manad för lite mys i mörkret, he he..
Då menar jag ljuspartyn alltså så tveka inte att höra av dig!

Nu ut o stänga för hönsera!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar