tisdag 6 juli 2010

Skäms..

Jag hinner inte! Skriva blogg så ofta i alla fall, men hoppas ni vill läsa det lilla jag skriver i alla fall! :D
Borde lägga upp lite bilder, men då måste jag sitta vid rätt dator..
Vi var hemma i fjället i helgen och firade 4 grabbar som äntligen blivit 30.
Däribland min bror. Lillebror har blivit stor! ;)
Men det var den i särklass roligaste festen jag varit på på år och dag!
Det kan ju iofs ha att göra med att det var hemma..

Jag vill ha fler sådana fester!

Vi sov i vår husvagn hela helgen och det gick hur bra som helst, tala om att jag sover ovanligt gott i den.
Jag har annars ganska svårt att sova på andra ställen än hemma, men i husvagnen är det inga problem!

Nu ska jag fika!

1 kommentar:

  1. Nej, skäms inte. Så sunt att göra annat på sommaren än att sitta framför datorn :P
    Sommar & Sol till ER!

    //Mimmi

    SvaraRadera